Yalancı Bahar 7. Bölüm 09 Eylül 2017 Geniş Özeti


Yalancı Bahar 7. Bölüm Geniş Özeti

Yalancı Bahar 7. Bölüm 09 Eylül 2017 Geniş Özeti. RK basın açıklaması düzenler. Hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi basın mensuplarına sorular sorarak akıllı bir şekilde her şeyi inkar eder. RK, Trishna Malik’in kendi adı sayesinde artık meşhur olduğunu söyler. RK tişörtünü kaldırır ve içki içenlerin böyle karın kasları olmaz diye söyler. Bütün basın mensuplarını filminin setine davet eder. RK’nın niyeti sette basın mensuplarına hem reklamını yapmak hem de kaza sorularının üstünü kapatmaktır.

Dizi Haber Sitesi  Yalancı Bahar 11. Bölüm Özeti 23 Eylül 2017
yalancı bahar 7. bölüm özeti


yalancı bahar 7. bölüm

 

Rk sette basın mensuplarını etkilemek için piyano çalarken sette Madu gözükür. Madu bir alkış tutmaya başlar ve herkes onu görüp şaşırır. Madu RK’ya hayal dünyandan bir an önce çıkman gerekir, domartik yalanlarınla gerçeklerden kurtulabileceğini mi sanıyorsun diye söyler. Kendisi ile bu şekilde konuşulmasına alışık olmayan RK şaşırmıştır ve benimle mi konuşuyorsun diye sorar. Madu RK’ya utanmaz ve şımarık biri olduğunu tek becerisinin rol yapmak olduğunu söyler. Madu kanunlara inancının tam olduğunu ve onun cezalandırılacağını göreceğini söyler. RK alkış tutmaya başlar ve tebrik ederim iyi bir oyunculuk sergilediğini söyler. Madu hiç bir şey söylemeden orayı terk eder.

yalancı bahar 7. bölüm özeti
yalancı bahar 7. bölüm

 

Mukund hastanede annesi ile beraberdir. Mukund çok hasta olduğunu söyler. Mukund’un annesi oğlunun aşık olduğunu anlamıştır. Müfettiş Mukund’un yattığı odaya gelir ve onları selamlar. Mukund’un annesi onu fırçalar ve müfettişi odadan kovar ve dışarıda beklemesini ister. Mukund’un annesi dışarı çıkar ve müfettişle konuşmaya başlar. Mukund’un annesi RK’nın olduğunu duyunca başımıza talih kuşu kondu diye söyler. Müfettiş Mukund’un annesi 50 bin rupi avans teklif eder ve onun röportaj yapmasını ve RK’yı övmesini ister.

yalancı bahar 7. bölüm
yalancı bahar 7. bölüm

 

RK odasında dinlenmektedir muhabir odaya girer ve RK ile konuşmaya başlar. Muhabir RK’ya Madu’dan korkmasını, RK’nın şöhretinin veya yakışıklılığının onu etkilemediğini bu yüzden onları kendisinin halletmesi gerektiğini yoksa o kızın onu hapse girmesine sebep olacağını söyler.



yalancı bahar 7. bölüm rk
yalancı bahar 7. bölüm

 

RK telefonla Trishnayı arar ve evine davet eder. Trishna büyük bir sevinç duyar. Roma kimin aradığını sorar. Trishna ise rüyada olabileceğini arayanın RK olduğunu söyler. Trishna büyük bir heyacanla RK’nın yanına giderken ne giyeceğini düşünmektedir. Roma ile Trishna taksiye binerek RK’in evine doğru yola çıkarlar. Madu isi eve döndüğünde orada oturanlardan birileri onu uyarır ve RK’nın çok tehlikeli olduğunu söyler. Madu ablası Trishnayı telefonla arar ama Roma telefonla görüşmesini istemez. Madu, trishnayı çok merak etmiştir. Madu ablasını tekrar arar Trishnanın elinden telefonu alır ve açar. RK, Maduya ablasının onunla olduğunu ve önemli bir şey yoksa onları rahatsız etmemesini söyler. RK, Trishnanın fotoğraflarını çeker ve onunla rol almasını ister. Roma ve Trishna şaşkınlık ve mutlulukla uçmaktadır. RK ve asistanı Madubala’nın dava açtığı için sıkıntı olduğunu ve bunun uzayabileceğini ve çekimleri ondan sonra başlatacaklarını söyler. Roma ve Trishna ise bunu halledeceklerini söylerler.

 

yalancı bahar 7. bölüm
yalancı bahar 7. bölüm

 

Trishna ile Roma RK’nın arabası ile eve dönerler. Padmini gecenin 12 sinde nereden geldiklerini ve onları getiren arabanın kimin olduğunu sorar. Roma ve Trishna cevap veremezler. Madu o sırada gelir ve bu saate kadar RK’in evinde olduklarını ve arabanın da onun olduğunu söyler. Trishna RK ile oynayacağını ve şikayetini geri çekmesini ister. Madu ise RK’in onlarla oyun oynadığını ve şikayetinin vazgeçmeyeceğini söyler. Trishna Madu ile tartışır ve onun kendisine kötülük yaptığını söyler.

yalancı bahar 7. bölüm özeti
yalancı bahar 7. bölüm

 

 



Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 9 Eylül 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yalancı Bahar 7. Bölüm 09 Eylül 2017 Geniş Özeti (114 Yorum)

  1. CANLARIM BİRTANELERİM NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    KIZLAR YEGENİMİ OKULA BAŞLIYOR ONUNLA GİDİP GELİYORUM 1 Cİ SINAFA GİDENLER BİRBİRLERİNİ TANIMASI İÇİN ÖNCEDEN GİDİYOR
    AKŞAM FIRSAT BULUP YAZMAK İSTİYORUM GÖZLERİM KAPANIYOR UYUYA KALIYORUM YOKSA YAZARDIM
    AKŞAM İNŞALLAH YAZARIM
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN
    GÖRÜŞÜRÜZ
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    KANKAMMM BİRTANEM BÜYÜK OMOJİ NASIL YAPIYORSUN

  2. Zara abla güzel aşk hikayeniz varmış eniştemle allah mutluluğunuzu daim etsin bi ömür boyu mulu olun bebişinizle giittttiiiiiii vivimiz meysel haydi gidek ilk uçak ne zaman bana kalaa gider o cadının saçını başını yolardımmmmmmm da burda ailem olmasa brni kimse tutamaz keşke madu evli olmasaydıda birlikte evrenseleedi belki bu kadar canım sıkılmazdı vay vivim giittttiiiiiii serpil abla eniştem olaydı canım sıkılmazdı bu kadar o yelloza gitti ya yüreyim yanıyor yotubta bi fotosunu bile bulamadım acaba nasıl biri vivimin o kadına gittiyine değermi ah vivim meysel nr zaman gidiyoruz bekleyemedi bi iki yıl daha 18 imi doldurayım hindistana gitmeyi düşünüyordum ben 😢😢😢😢😢😢😗😞😞😞😞😞😞😞😞😞😤😤😤😤😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  3. Begüm canım benim kardeşim de arkadaşlarımda senin gibi Viviana aşık hayal bile kuruyorlar Allah hepinizi iyi insanlarla karşırlaştırsın.
    Begüm ben Eşimle ortak Arkadaşımızın doğum günü partisinde tanışdık eşim bana ilk bakışda aşık oldu bende hoşlanıyordum ama belli etmiyordum enişten defalarca bana çıkma teklifi etti sonunda çıkma teklifini kabul ettim beni istemeye geldiler Babam beni vermdi babam abim annem benim Kemal e evlenmemi istemiyorlardı. Unversteyi bitirmden evlenemezmişim..aslında Benim yabancı ölkeye gelin gitmeğimi istemiyorlardı bizim Kemale bir birimizi ne kadar çok sevdiğmizi anlayınca izin verdiler iyikde evlenmişim çok mutluyum
    Begüm Allah’a emanet ol sonra görüşürüz Zara kaçar

  4. Begummmm dogrumu buuu vivim elden gidiyomuuu😲😲😲 cabuk valizini topla hindistana gidiyoruzz ben biletleri ayarlarim vivimizii o yelloza kaptiracak degilizzz heraldeee zaten vivim bizi gorunce o kizi unutur hahaytt biz dururken hazal da kimmiş cabuk valizini topla ilk ucakla gidiyokk😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲

  5. Gunaydın Begum um.Gunaydın Zaram.Gunaydın butun kardeşlerım.Gerçekten Vıvı gıttı mı?Enıştemız olacaktı.Çok sabırsızmiş.Kendısı kaybettı Begum um.Allah hepınızı ıyı ınsanlarla karsılaştırsın

  6. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Herkeze kocaman GÜNAYDINNNNN nasılsınız iyimisiniz iyisıniz inşallah Günaydın zara abla bu gün biraz iyiyim sen nasılsın yatmaktn bunaldım ya tv de izlemiyo annem birde zara abla neden böyle söyledin ki ya beni hayal kırıklığına uğrattın beni teselli edeceğine ağlarım ama inşallah vivim gibi biri olur hiç kaçırmam bende olmayacağını biliyorum ama vivim gibi biri olsun isterim ablama söylrdim dalga geçti benimle tabi o buldu aşkını
    hafif sarışın eniştem ben sarışın erkek sevmem benden dalga geçiyor abla sen kacana nasıl aşık oldun cvp vermek istersen bende dinlemek isterim neuse çenem düştü demi canım sıkılıyor ablam ile gitti annem de başomdan ayrılmıyo byy

  7. Cümleten Günaydın hayırlı sabahlar arkadaşlarım ve kardeşlerim nasılsınız iysinizdir inşallah gününüz aydın neşeniz bol olsun yüzünüzden gülümseme eksik olmasın allah’a emanet olun görüşmek üzere bye bye

  8. Begüm kıyamam sana canım ya
    Seninkisi imkansız aşk vivian hintli önlü bir oyuncu dünyadaki kızların yarsı ona aşık onun peşinde vivian dünyayı çıldırtan adam…..
    .. sen viviana aşıksın onun bundan haberi yok hiç bir zaman da olmayak inşallah Viviana benzeyen birni bulursun çok mutlu olursun

  9. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kimse yokmu yaaaaaa derdimi kimseye anlatamam anneme anlatsam sen delisin der vivim elden gittiiiiiiiii

  10. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Hazal olucaktı ismi daha çok yazım hatalarım var ama affedin lütfen 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥kıskaçlıktan kahroldum şu an

  11. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Abloşlar vivim rlden gidiyor canım sıkılfı yotube girdim birde ne göreyim vivimi hazak diye bir kızla evlenecekmiş onu çok çok çokkk seviyorum frlan dedi vah vivim elden gitti gitti güzelim adam 😤😤😤😤😤😩😩😩 teknedemi ne evlenme teklifi bile etmiş kaptı güzelim adamı hayır dermi hiç ben olsam bende demezdim offf vivim giittttiiiiiii brn beklerdim seni vivim canım sıkıldı şimdi kaptı güzelim adamı kendi hakimemi yanıyım vivimin elden gittiğinemi yanıyım ben🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😔😔😔😔😔😔😖😖😖😖😖😖 😠😠😠😠😠😕😕😕😢😢😢😢😢😤😤😤😤😤😬😬😬😬😬😬😬

  12. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Teşekkür ederim ablalarım doktoea gitim kaç kilo vermişim 59 dan 53 vücudum çok halziz düşmüş bir kaç gün dinlen dedi serum verdi ağrı kesici felan verdi ilaçları aldım şimdi eve gidiyorum dinlenecem biraz serpil abla kolay gelsin sizi seviyorum byy

  13. Iyıyım Zaram evdeyım.İş guç ugrasıyorum.Kayıvalıdeme yardım edecegım.Evını duzenleyecekmış.Bırazdan oraya gıdecegım.

  14. Begum um çok geçmis olsun canim.Kendine iyi bak.Gunaydin Zaram.Gunaydin arkadalar.Hepiniz nasilsiniz?

  15. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Günaydın ablalarım nasılsınız ya benim miydem bozulmuş bi doktora gidicem öğle arasında yemek yemedim dünden beri kusuyorum başım ağrıyor asi sblacım sanada geçmiş olsun nasılsın günaydın ekrem abi nasılsın neyse işteyim ama çalışacak halim yok daha öbür siteye girmedim siz söyleyin gireme galiba vaktim yok şimdi doktora bi görünsem iyi olucak byyy

  16. Günaydın hayırlı sabahlar arkadaşlarım ve kardeşlerim nasılsınız? Gününüz güzel geçsin sizi seviyorum ❤❤❤❤❤
    Asim çok geçmiş olsun allah tez bir zamanda şifalar versin kendine çok çok iyi bak canım

  17. Iyi aksamlar arkadaslar…
    Zaram canim yazmisdim ama yorum cikmamis cok hasta oldugum icinde gun icinde giremedim merak etme bitanem kendine iyi bak.
    Begumcum gecmis olsun.

  18. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Serpil abam sana yorum yazdım ama şimdi yok banada tost gönder açım ama canım istemiyor hadi abloşum geliyorum bi çay dökeriz misss neuse bi mutfağa bakıyım bende tost yaparım belki kolumu kaldıracak halim yok byy

  19. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Uyuyamadım ya baya ağrıyor başım

  20. İyi akşamlar canlarımmmmmmmm başım çok ağrıyor bütün gün bu gün güneşte çalıştım başoma güneş geçti galiba meyselcim serpil ablacım ben iyiyim sizler nasılsınız zara ablam nasılsın asi ablam yokmu nasılsın abloşum ekrem abi sen nasılsın birde ben emojıleri nasıl yapıcam banada bi anlatırmısınızzzz lütfen teşekkürler iyi geceler ben yatıyım belki geçer başımın ağrısı 😉😉😉😉😉😘😘😘😘

  21. Zaram ve Meysel ım çok ıyıyım.Kuzenler geldı.İkizler tost ve çay yapıyorlar.Buyrun sız de gelın.Ne çabuk buyuduler.Zaman çok hızlı geçıyor.Daha dun kucagımızda aglıyorlardı.Ah ah teyzelık damarım kabardı.Bırlıkte Benımsın ı ızleyecegız.Yıne yazarım.

  22. Meyselim güzel kardeşim hamdolsun iyiyim sen nasılsın biriciğim? Teyzesi paşanda çok şükür iyi seni çok süviyorum ❤❤❤❤))))
    Serpilim nasılsın?
    Asim biriciğim sen nerdesin bugün hiç yazmadım merak ettim seni bitanem

  23. Begumum💜 ve serpill💙 ablamm cok sukur ben iyiyim sizler nasilsiniz evet serpil💚 ablam yaa fazla konusamiyoruzz sanirim okulu baya bi ozlemissin cocuklari falann son 1 haftacik beklemen lazimm bu arada sen ilk okul sinif ogretmeniydin dimii?? Allaha emanet oll serpilimm💛 ablam kralicemm cok cok opuyorum seni

    Elosss💖💓 ablamm pirlantamm nasilsinn iyimisinn ben cok iyiyim sukur allaha emanet oll cok cok opuyom seni💘💘

    Asii💙 ablamm nasilsin ablacimm allaha emanett oll premsesimm tarafimdan opuldunn🌸🌸🌸

    Zaraamm❤ ablamm guzeller guzelii nasilsin ablacimm emojilerin olmus valla ama benimki olmadi nedense😄 pasamizz❤ nasill cok optum seni premsesim🌹🌹🌹

  24. Çokkkkk ıyıyım Begum um.Sen nasılsın?Meysel ım canım uzun zamandır yazışamıyorduk.Sen nasılsın

  25. Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Bye: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Hi: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Bye: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Bye: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Bye: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Hi: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah :Bye: Herkese selamlar nasilsiniz arkadaslar iyisinizdir insallah

  26. İyi günler ablalarım nasılsınız serpil ablam zara ablam ben iyiyim sizler nasılsınız meysel nasılsın canımaai ablam nasılsın ekrem abi nasılsın birde bu emojıler nasıl yaptınız

    • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂https://media.giphy.com/media/iqfYgtx8oWw4o/giphy.gif

  27. Günaydın hayırlı sabahlar Ekrem bey Engin bey nasılsınız?))
    Asim Serpilim Begüm üm Elam Meyselim nasılsınız gününüz aydın neşeniz bol olsun yüzünüzden ☺gülümseme ☺eksik olmasın allah’a emanet olun görüşmek üzere bye bye ❤❤❤❤❤❤
    ❤❤ZAEL❤❤
    ZARA ELA seni çok seviyorum

  28. İyi geceler tatlı rüyalar canlarım allah rahatlık versin benimcanım ablalarım asi ablam zara ablam ela ablam serpil ablam şirin ablam kayıppp meysel nasılsınız beni zoran ablalrıö ben iyiyim ekrem abi engin abi sizler nasılsınız iyiiiiiiii gecelerrrrrr 😉😉😉bu arada yorumlar yine eski haline döndü salyangoz gibi çok yavaş gitmiyor bi türlü bi saat sürüyo neyse byyy

  29. Canlarım birtanelerim Sitemizin gonca gülleri
    Nasılsın iyimisin inşallah iyisindir

    Zarammm kankam benim birtanem nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    BENİ SORAN ARKADAŞLARIM HAMD OLSUN BEN İYİYİM
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Asicim beyaz gülümmmm nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Begümcüm canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Meyselim prensesim nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Herşey gönlünüzce olsun allaha emanet olun hayırlı akşamlar
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Kankam birtanem
    ❤️❤️❤️❤️ELZA❤️❤️❤️❤️
    ELA ZARA SENİ ÇOK SEVİYORUM

  30. Serpil ablamm zara ablamm asi ablamm ve begumummm cok sukur bende iyiyim kiymetlilerimmm iyi aksamlar dilerimm hepinizi kocaman opuyorumm💜💛💚💙

  31. İyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız neler yapıyorsunuz beni sorarsanız Rk Madhunun videolarnı izliyorum bittu çok komik ya beni çok güldüryor

  32. İyi günler ablalarım nasılsınız🙂🙂🙂 bulaşıkları bitirdim üstüm başım battı önlük bar ama işe yaramadı🙂🙂🙂 asi ablacım 🙂🙂🙂iyiyim çok şükür sen nasılsın? meyselcim🙂🙂🙂 canım ben iyiyim sen nasılsın? 🙂🙂🙂 iş yapınca bütün sinirim yatışyı şimdi iyiyim 🙂🙂🙂ekrem abi nasılsın? 🙂🙂🙂

  33. Asım Meysel ım ben çok ıyıyım.Sızler nasılsınız?Neler yapıyorsunuz?Ben de evde bunaldım babanneme benzemeye başladım.Lıf yapıyorum.Ekrem Beh sız nasılsınız?

  34. Tesekkurler Ekrem bey cok sukur iyiyim sizde iyisinizdir insallar bide ekrem bey siz bu resmi nasil koyuyorsunuz ben denedim ama cikmadi hatta yorumumda kayboldu 🙂
    Meyselim ben iyiyim sen nasilsin?

  35. Ekrem bey ellernize sağlık site güzel olmuş)))
    Serpilim işdeyim. çok iyiyim
    Teyzesi küçük pirensinde çok şükür iyi seninde iyi olmana çok sevindim))))
    Meyselim küçük kardeşim Ben bomba gibiyim sen nasılsın kuzum)))
    Begüm üm iyi olmana sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol bitanem

  36. Asım.Meysel ım ben çok iyıyım.Okulların açılmasını beklıyorum.Çocukları çok özledım.Evde oyalanıyorum.Tv ızlıyorum.Kıtap okuyorum.Lıf yapıyorum.Gezıyorum.Sızler nasılsınız?Neler yapıyorsunuz?Ekrem Bey sıze de ıyı gunler dılıyorum.Sız nasılsınız?

  37. Iyi gunler ekrem abii engin abii nasilsinizz❤❤❤
    Zaram ablammm nasilsinnn pasamm nasill ikinizde allaha emanet olun💗💗💗
    Elosumm ablammm premsesimm nasilsinn 💕💕💕
    Serpilll ablammm nasilsinnn iyimisinn💘💘💘
    Begumm tatlimm nasilsinn daha iyimisin sinirlerin yatistimi💖💖💖
    Asiii ablammcimm nasilsinn💓💓💓
    Allaha emanet olunn annemden azari yedim yine hemen gitmem gerek gorusuruzz💙💚💛💜

  38. Herkeze Günaydın ablalarım ve abilerim nasılsınız beni sorarsanız iyiyim işte yediyim lafları sindiremedim hala site güzel olmuş ellerinize sağlık ekrem abi abloşlarım meeak etmeyin ben ayakta durmayı öğrendim çok şükür ki böyle iyi kalpli bir annem ablalarım var onlara laf söylrnmesine dayanamıyom sadece ilm kardeşime sen aynı büyüyünce baban gibi olursun bi işe yaramaz sın diyince cinlerim tepeme çıktı erkek lardeşim çok tatlı saf bi çocuk sesini bike çıkarmadı bende onun konuşmayacağını anladım cvp verfim kavga büyüdü öyşe işte daha neşer neler söyledi ama evemizdelerdü kızdım kpvdum birdaha hiç birinin yanına gitmem aha buda burda sondu neyse ben yerleri sildim bulaşıkları yıkıyım patron kızmasın byy birde ordan laf ywmeyim bariii

  39. Günaydın hayırlı sabahlar Ekrem bey, Engin bey nasılsınız?))
    Asim Biriciğim nasılsın
    Elam kankam benim bitanem nasılsın
    Serpilim canım arkadaşım nasılsın
    Begüm üm canım kardeşim nasılsın
    Meyselim güzel kardeşim nasılsın
    Gününüz aydın neşeniz bol olsun yüzünüzden gülümseme eksik olmasın allah’a emanet olun görüşmek üzere hoşca kalın

    • Günaydın Zara hanım. Nasılsınız diye sormayacağım maşallah gayet neşeli ve enerjik görünüyorsunuz. Rabbim neşenizi bozmasın. :THANK-YOU:

  40. Elam kankam benim bitanem çok şükür iyiyim. sen nasılsın bitanem. ne kusuru canım ya ablana benden selam söyle)))
    Begüm üm kendini üzme kendine dikkat et bitanem Allah yardımcın olsun güzel kardeşim
    Cümleten hayırlı geceler tatlı rüyalar allah ömür verirse yarın görüşürüz allah’a emanet olun

  41. Begümüm canım aklım sende kaldı seni çok merak etmiştim.
    biliyorsun senin yerin bende ayrı senin morelin yada canın sıkan birşey olsa benimkide oluyor
    Ben pek anlayamadım babanın ne yaptığı
    Sen güçlü kızsın kendini anneni kimseye ezdirme kim olursa olsun kendi ayakların üzerinde duran güçlü kızsın
    Sen benim hiç sıkarmısın birtanem güçlü ol dimdik ol bazen susmak en iyisidir
    Kendini üzme kendine dikkat et kendine iyi bak
    ALLAHIMA EMANETSİN

  42. Canlarım birtanelerim nasılsınız iyi misiniz inşallah iyisinizdir
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
    Zarammm kankam birtanem nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    meherse ablamın takip ettiği haber sitesi var onu haber vermek içinmiş seni yorduysa kusuruma bakma seni kendime yakın gördüm için sordum birtanem
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
    ASİMM beyaz gülümmmm hamd olsun ben iyiyim sen nasılsın iyi misin inşallah
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
    SERPİLİM ORKİDEM nasılsın iyi misin inşallah iyisindir canım
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
    Meyselimmmm gelmiş hoş gelmiş nasılsın iyi misin inşallah iyisindir lokumum ben seni hiç unuturmuyum canım
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
    Kızlarrrrrrrrrrrr hepinizi çok seviyorum
    Kendinize iyi bakın allaha emanet olun görüşürüz
    Hayırlı akşamlar Sitemizin melekleri 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

  43. İyi geceler ablalarım ya insana ne yaparsa kendi ailesi yapar bana aynende öyle yapıyolar kızmak istemiyorum büyüklerime saygılı olaya çalışıyorum ama yeti nasıl insan bunlar ya keşke jiç hataya taşınmasaydım allah kahretmesin neyse size içimi dökünxe biraz rahatladım çok canımı yakıyolar dayanamıyom aile maile dinlemiycem babam olacak o adamın günahlarını ben annem ve kardeşlerim çekmek zorunda değil ezdirmem ailemi ben kendimi toplayamadım dün akşamdan beri uyku tutmuyo canım çok yanıyo allahtan ablalarım ve annem var yanımda yoksa ben onlara yapacağımı bilirim ama annem için sustum neyse sizinde canınızı sıktım özür dileeim byy

  44. Serpilll ablammm ve zara ablammm tesekkur ederimm iyiyimm sizler nasilsinizzz iyiki ablalarimsinizz💗💗💗

  45. Serpilim canım arkadaşım çook iyiyim pazar keyfi yapıyorum sen nasılsın bitanem dün gece diziyi izledinmi?

  46. Meysel ım o nasıl soz öyle.İnsan kardeşlerını unutur mu?Nasılsın?
    ZARAM prensesım sen nasılsın?

  47. Selamm ablamcimlarim nassinizzzz bakemm unuttunuzmu beniii hepinizi cok seviyorumm😊😊😊

  48. Asım ben de kuzenlerımı okul alışverısıne goyurecegım.Guzel bır gun.Hava da muhtesem.Sızlerle de yazışınca keyfıme dıyecek yok

  49. Ayyyyy canim Serpilim hep boyle iyi ol bende iyiyim seni cooooooooooooooooooook seviyorum kiz yazin enerji verdi yani senin erejin bana gecti 🙂 bende ne yapiyim iste oturmusum bahcede cay iciyorum arada annemle inatlasiyorum misafir gelecek onlar gelene kadar kafa dinliyorum simdi kalkip makyaj yapicam boyle iste eeeeee sen neler yapiyorsun…

  50. Çoooooook ıyıyım Asım.Sen cevap verdın daha da ıyı oldum.Sen nasılsın?Neler yapıyorsun

  51. Elam.Şirın ım.Begum um.Mahrım.Alınam.Aysenur um.Zınet ım.Mahrım hepınızı çokkk sevıyorum.Gunaydın

  52. Asım gunaydın.Nasılsın prensesım?Aygul um ve Eylul um u çok özledım.Allah yardımcıları olsun.Umarım bıran önce aramıza donerler.Onları çok özledım

  53. Herkese gunaydinlaaaaaaar
    Zaram gunaydin canim asilsin? ne diyorsun bende Aygulum nerdeyse gelir diye dusunurdum allah yardimcisi olsun cok uzuldum… Eylul diyer sitede yb sayfasina yaziyordu ama oraya yazacagini dusunmuyorum bi neden var o yuzden yazmayacagini dusunuyorum ona soylersin buraya yazsin bari

  54. ELAM kankam benim bitanem çok şükür iyiyim sen nasılsın canım iyimsin.)) Bitanem siteye girdiğinde mi olyor zil şekli.. bende yok ))
    Asim ben yazardaki hesabımı kapattım Eylül le ve diyer arkadaşlarla uzun zamandır özelden konuşamıyoruz Eylül ün hesabı SİLİNMİŞ olmalı kendisi kapatmaz ara ara diyer siteye yazıyor belke bugünde yazar.. Aygul maill attı bana Aygul pek iyi değil..yaa bazı sorunları var Allah yar ve yardımcısı olsun Arkadaşımızın)))
    Begüm güzel kardeşim neden kötüsün… Bitanem neyin var neden iyi değilsinki ne oldu haber ver seni merak ediyorum. inşallah iysindir Allah yar ve yardımcın olsun güzel kardeşim))))))
    Sizi çok seviyorum size sımsıkı sarılıyorum ve öpüyorum Allah’a emanet olun görüşürüz inşallah

  55. Günaydın hayırlı sabahlar Ekrem bey, Engin bey nasılsınız?))
    Günaydın günaydın canlarım
    Asim biriciğim nasılsın?
    Elam kankam benim nasılsın ?
    Serpilim kalbi güzel arkadaşım nasılsın?
    Begüm üm güzel kardeşim nasılsın iysindir inşallah
    Sedefim huzurum seni şimdiden özledim
    Şirinim türkmen güzeli nerdesin sen özlettin kendini
    Gününüz aydın neşeniz bol olsun yüzünüzden gülümseme eksik olmasın allah’a emanet olun görüşmek üzere bye bye

    • Zaram çok ıyıyım.Senın de gunun aydın neşen bol olsun.Arkadaşlar hepınızın gunu guzel geçer ınşallah

  56. Uzunca yazdigim yorumu gonderemedim neyse ya gisa yazayib bari.
    ENGIN bey cok sukur bende iyiyim sizde hep iyi olun Ekrem beyin guzel isler cikaracagina eminim survivor baslasinda yorum yazayim neyse iyi geceler 🙂
    ELAM bitanem sende hep iyi mutlu ol canim benim iyi geceler
    Herkese iyi gecelr tatli ruyalar bu arada baya gisa yazdim 😉

  57. İyi geceler arkadaşlar.Teşekkürler Asi HAnım. Bizler iyiyiz şükür sizleri sormalı.Yavaş Yavaş artık yeni sezon dizileri ve programları başlıyor sizlere daha iyi hizmet vermek için elimizden geleni yapıyoruz survivor fanatiği Ekrem Bey bu senede güzel işler çıkaracaktır eminim:)

  58. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Asicim beyaz gülümmmm hamd olsun ben iyiyim seninde iyi olmana çok sevindim hep iyi ol güzel yüzün hep gülsün birtanem
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Zarammm kankam benim birtanem nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Kankam birşey soracam bilgin varmıdır siteye girdigim zaman yuvarlak halkanın içinde zil şekli var bende mi öyle yoksa sendedemi var
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    SERPİLİM ORKİDEM nasılsın iyi misin inşallah iyisindir güzellik
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Begümcüm canım benim neden kötüsün ellerin neden titriyor birşeyden mi korktun ne oldu haber ver seni merak ediyorum durumun nasıl iyimi inşallah iyidir önemli birşey yoktur allaha emanet ol
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Cümleten iyi geceler tatlı rüyalar allaha emanet olun görüşürüz
    Setemiz melekleri 😴😴😴

  59. EKREM bey ENGIN bey iyi aksamlar nasilsiniz iyisinizdir insallah
    ZARAM survivor deme kiz ben de o kadar ozledim ki anlatamam survivor hakkinda yorum yapmagi ozledim ya merak icinde survivoru bekliyorum ayyy baslasada izlesek bide eylulemle konusuyormusun dun yazar okurdan hesabi silinmis bilmiyorum kendimi silmis yoksa silinmismi onu sorarmisin bide aygulum nasil oldu iyimi?
    BEGUMUM neyin var noldu ki boyle neyse canim kendini fazla uzme iyi bak kendine
    ELAM ben iyiyim canim sen nasilsin?
    SERPILIM bende seni seviyorum hemde cok 🙂

  60. Zaram survivor deme kiz ben de o kadar ozledim ki anlatamam survivor hakkinda yorum yapmagi ozledim ya merak icinde survivoru bekliyorum ayyy baslasada izlesek bide eylulemle konusuyormusun dun yazar okurdan hesabi silinmis bilmiyorum kendimi silmis yoksa silinmismi onu sorarmisin

  61. İyi geceler tatlı rüyalar ablalarım abilerim yazamıycam ellerim titriyor kendimi çok kötü hissediyorum biraz kendimi toplamam lazım bu bi kaç gün anca döneeim çok kötüyüm kendimi hiç iyi hissetmiyorum neyse byy

  62. Kızlarrrrrrrrrrrr nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Kızlar kusuruma bakmayın tek tek isim yazamadım
    Canlarım birtanelerim Sitemizin gonca gülleri
    Bugün konserve yaptık ellerim agrıyor yoksa yazardım
    Kırk yılın başı evde kaldım evdede hiç durmadım
    Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın allaha emanet olun görüşürüz

  63. ASİM hamdolsun. yalancı baharı izliyorum.. sen nasılsın bitanem?
    Asim survivoru özledim yaa heycanla
    all star ikiyi bekliyorum

  64. Ekrem bey E-mail kaldırdanız olmazmı bazı arkadaşlarmın E-maill adresi yok
    arkadaşlarmın Bu günki bölüm çok güzel olacak Bir an önce akşam olsada izlesek))