Survivor 26 Nisan 2018 Ödül Oyunu Kim Kazanacak?

75
Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu
Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu

TV8 ekranlarında yayınlanan Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu Kim Kazanacak? Survivor 2018 26 Nisan Ödül Oyununu hangi takım kazandı? 

Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu
Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 2018 2 gün aradan sonra ekranlarda yer almaya devam ediyor. Survivor 2018’de sular ısınmaya başladı. Geçen haftaya kadar ezik bir Gönüllüler takımı ve baskın bir Ünlüler takımı seyrediyorduk. Fakat Gönüllüler takımının ilk olarak ödül oyunları ile başlayan, iletişim ve dokunulmazlık ödüllerini alarak devam eden galibiyet serisi aralarında hiç sıkıntı yaşanmayan Ünlüler takımının huzurunu kaçırdı.

Survivor 26 Nisan 2018 Odül Oyunu
Survivor 26 Nisan 2018 Odül Oyunu

Survivor 2018 26 Nisan 2018 tarihinde Survivor’ın çekildiği Dominik Cumhuriyetinde Ödül oyunu oynanacak. Yeni bölümün fragmanını incelediğimizde parkurun hız denge ve beceri gerektiren bir parkur olduğunu görebiliyoruz. Survivor 26 Nisan 2018 Odül Oyununda yarışmacılar ellerinde bulunan düzeneğin iki ucunda bulunan topları düşürmeden bu zorlu parkurun engellerini hızlıca geçerek; parkur sonunda takım arkadaşlarının tuttuğu fileli düzeneğe topları atmak zorundalar. Başarılı bir şekilde atışları yapan oyuncu takımına sayıyı götürecek.

Survivor 26 Nisan 2018 Odül Oyunu
Survivor 26 Nisan 2018 Odül Oyunu

 

[kirmizitext]Survivor 26 Nisan 2018 Odul Oyunu Kim Kazanacak?[/kirmizitext]

Survivor 26 Nisan 2018 Ödül Oyununu hangi takım kazanacak sorusunun analizine gelelim. Gönüllüler takımı yarışmacıları maalesef bugün şanssızlar. Benim analizime göre bugün kü ödül oyununda hız güç dengenin ötesinde beceri ve birazda çakalllık 🙂 istiyor. Bu konuda Gönülllüşer takımı yarışmacıları, Ünlüller takımı yarışmacılarına göre daha beceriksizler. Eğer heyecanlarını yenebilirler ve atışlarda düzgün atış yapabilirlerse Gönüllüler takımı ödülü kazanır. Ben bu ihtimalin zor olduğunu düşündüğüm için Ödül Oyununu Ünlüler takımının kazanacağını düşünüyorum. Yanlış düşündüğüm konular hakkında beni düzeltmek de siz değerli yorumcularımıza düşüyor.

75 YORUMLAR

  1. hain kanka benim yokluğumda burarda merveyi mi gomuyon sinirimi bozma benim nasıl kankasin sen.? Merve hırslı geçen senelerde de izleseydin o oyun kaybedince ağlar. Bu niye gözünüze batıyor ?hem aç kız yemek kaybetti vede o güçlü kişiliğinin altın da duygusal biri yatıyor ?.merveme laf atmayın ?

    • Benim Gönüllülerime laf attığı için batıyor? Gönüllüler haftalarca aç kaldılar onlarda ağlasaydı o zaman? Eskiden oyundan önce hiç bir sey verilmezdi . Ünlüler aç kalmaya başlayınca nesquik dağıtılmış dokunulmazlıktan önce? Acun ünlüleri aç bırakmamak için elinden geleni yapıyor

      • Mervemin gonululere laf attığını görmedim on gündür izleyemiyorum ? atmişsa da atar rakibi sonuçta ?? gönüllüler de sütten çıkmış ak kaşık degil onlarda susmuyor herhalde ?ve ünlülerde en çok rakiplerine karşı saygılı olan çok laf söylemeyen mervedir.

  2. ZARAM KANKAM BİRTANEM ANLADIM TABİKİDE ADEMİ TUTUYORUM AŞKIM
    ADEM
    ADEM
    YAZACAM ADEM HAKEDİYOR
    UYUDUNMU İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    ..
    SERPİLİM BİRTANEM HOŞ GELDİN İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    SEN HANGİSİNİ TUTUYORSUN
    ..
    ANOMİN GÜZEL DEMİŞSİN ADEM HERŞEYİ HAKEDİYOR ŞAMPİYONLUGIDA

  3. Ademci olarak Ademin performansı harika diye bilirim. Kazancak birisi varsa oda tabiki Ademdir. Sonuna kadar Ademciyim, sona kadar onu destekliyorum.

  4. Elam yani desteklediğin yarışmacının ismni yazmalsın
    En çok ismi çıkan yarışmacıya Ekrem bey 40 sms atacak

    Sen Ademi destekliyorsun
    Ademi destekliyorum yaz
    Yarın yeni sayfada yazarsın akşamacan fakit var

  5. TEŞEKKÜR EDERİM İYİYİM
    NASIL YARIŞMA ANLAMADIM EKREM BEY
    ..
    ZUZUM BEN 50 KİLOYUM SENDE EN SON 50 KİLOYUM DENEDİNMİ ORTAK

    • Ha öyle demiş olmuştum dimi ya??ama emin değilim ondan? neyse
      Dert ortağım işte yoruma ben şunu destekliyorum falan yazacaksın. Zaten bizim buradaki kızların oyu hemen hemen belli. Zaram, Sen ve Serpilim Ademe. Asim, ben ve Baharımda Anıla oy veririz. 3-3 oluyor durum. Ayşenur gelirse o da Adem. Cansel gelirse Anıla onunda oyu. 4-4 olacak. Şimdilik iş sadece dışardan geleceklere kaldı? Mahriye söyledim arkadaşlarından destekleyenler varsa gelsinler diye? yapabilirsem Anılcıları toplayacağım buraya? nihaha? korkun benden. O 40 sms Bizim olacak?

  6. Haha bana Anılla kafayı bozdu diyene bak sen sanki kafayı bozmadın da Anılla herneyse konuşturma beni my günışık…

    Evet Zaracım Anil için izliyorum sadece ama bu sadece fanatiklik hayranlık aşkım fln diye de şakasina diyorum kimse yalnış anlamaz umarım ötesi yok yani jsjxjch

    Ekrem bey yarışmayı tam olarak anlamadım burda en fazla ismi geçen kişiyemi oy atıcaksınız?

    Arzum canim bitanem aşgum twitterde başka neler var yine anlatsana güzel haberlerinden. bu ünlülerin kimi desteklediğini öğrenmeyi çok seviyorum da? vay demek başak dizer anilci bernaya şaşirdim ve evet melih fanları bence anila destek vericek.hilmi zaten oyuncu fazlasiyla oy gondereni olucaktir o yuzden.yazarokurda yorumların çoğu Anıl Adem Nagihan yönünde bence ilk 3lü bu 3lü olucak..

    Herkese iyi geceler ben kaçtım

    • Yok moonshine bu kafayı bozmamış halim? kafayı bir tek Tuncayla bozdum?? Neyse?
      Sultoşun atsın yorumları?zaten o nasıl bir Anılcıysa salı akşamı tt olmak için bittim resmen bir saat rt yaptım ama Sultoşunu göremiyoruz sahalarda hiç? Demet Akalın ilk olarak Nagihan ve Turabiye 100 sms ateşlemiş sonra Adem vardı da diger isimleri unuttum. Öyle bir kaç kişiye daha sms atmış? Anıl yok aralarında.
      Cumali ve Ipek panoramalarda Anıl’ı gömmeye çalışmaya devam ediyorlar? komik çocuklar ya onlarda? ha birde şey Baki Allahın ismi moonshine’m siz sultoşunla baki yazıyorsunuz ya. O caiz olmayabilir? dini konularda da bilgiliyimdir? Mihoya baki ekleyelim demiştim MihArın sonuna taa aylar önce ama o Allahın ismi caiz değildir demişti? Günah point yazmasın size moonum size. Hep sizi düşünüyorum ben bilirsin?

      • Tamam baki yazmam bilgilerin icin thanks bilgili düşüncsli girl.ama sevgimiz baki fln diye twitterde yazilinca bende yazdim nebiliyim boyle dusunulucegini:(
        Sultoşuma kirginim birazcik ama bu konuda değil başka konuda..tamam atma istemez laf sokmakta üstüne yok maşallah

        Başka ünlülerden Anılcı olanı yokmu ki???

        Ekrem bey ben yarışmayı tam olarak anlamadm ama oyum destegim hep Anıldan yana olucak 🙂

        • Arkadaşlar sadece “yarışmacının adı” yazarsanız sevinirim. Yarın ödül oyunu sonuna kadar adı yazılan en sevilen yarışmacıya sms atacağız. Geçen sene bu yarışmamızı yorumcularimiz bilirler

  7. Ya bu Ünlülere acilen hafıza güncellemesi lazım? biz sevinmedik diyor adamlar çıldıracağım ya? Nihat Doğan Tavuk ödülü oyununda Gönüllülere nispet olsun diye “Tavukları pişirmisem ” söylerken merhametli Ünlüler neredeydi acaba? Her seromonide Gönüllüleri küçümserlerkende muhtemelen biz başka survivor izliyorduk? Merve iyisin hoşsun harbisin ama gına geldi valla ağlamandan ya sen değilmisin bir ödül oyununda “inşallah Gönüllüler buraya hiç gelemezde yiyemez bunları” diyen. Neyin kafası bu ya. Biz böyle yapmadıkmış?
    Hele Turabi hiç konuşmasın. Hakan Cumali gidince adayı yakamadı ama kardeşlikten bahsedecek en son kişi Turabi. Geçen All Starda kıbrıs sembol oyunlarında Hilmi Turabi arkadaşı olduğu için onunla yarışırken hırslanamazken, parkurda ucan Hilmi Turabiyle oynarken Turabiyle baş başa gelirken bilerek. Turabi baya baya kardeşim demiyor yardırıyordu Hilmiye karşı parkurda. Ke za bugünde Hilmi, Murat , Damla 3 lisine sevindiler diye resmen kardeşlikten reddettiler onları. Buradan belli zaten onlarında “kardeşlikler”inin sözde olduğu? o yüzden boş yapma Turbo?

  8. Arkadaşlar yarın ödül oyunu bitene kadar en fazla adı verilen yarışmacıya 40 oy benden ? herkesin 1 oy hakkı var biden fazla oylar geçersiz sayılacaktır. Yarışmamız başlamıştır. Survivor konularında yapılan yorumlar oylamaya tabidir.

  9. ZUZUM BENDE İYİYİM
    AYNI KİLO DAYIZ
    AZMİNE HELAL OLSUN
    ..
    ZARAM KANKAM SANADA İYİ SEYİRLER BİRTANEM
    ADEM 2,0 YAPINCA HEMEN KANAL DEGİŞTİRDİM ŞİMDİ YENİ OYUN BAŞLADI AÇTIM CANISI

  10. Elam kankam benim iyi seyrler
    Bende survivor izliyorum Adem 2/0 yapdı Moralim bozuldu

    Turabinin haklı bulduğum yerler var Cumali konusunda haklı buluyorum

  11. Çok iyim Elam? Sen nasılsın? Bu arada son konuşmamızda kilomu sormuştun. Yok be zuzu zayıf değilim. 53 kiloydum 2 ay önce şimdi belki 50 olmuşumdur bilmiyorum ama annemler benim en az 57-58 kilo hallerimi gördü. Şimdi buna alışamadığı için fazla zayıf geliyorum gözüne. 4 sene önce 65-70 arasıydı kilom??? stres yapınca kilo alıyorum ben. Lise sonda çok stres yaptım 10 kilo almıştım 3-4 ayda?

    Ooww? Ben Tuncay için o kadar uğraşmazdım ya? Teyzelere bak?
    Zaram Tv8 yan ekran indirip oy kullanabilirsin. Ben dün indirecektim de kredi kartı bağlamak gerekiyor oy ücretini almaları için. Annem kızar Allahın Anılı için paramı harcadın diye? Ama belki finalde 1 oy da olsa kullanabilirim daha kararımı vermedim o konuda. Valla ben oyunlarla hiç ilgilenmiyorum. Anıl yarışırken tabiki kazansın istiyorum istatistiği için ama öyle tezahuratlı destekleme durumum yok. Ya geçen All Starda ailecek ünlüleri tutuyorduk. Kardeşim Yakup Ünlüler sayı verince yerleri yumrukluyordu sinirden? ben sadece Tuncay şampiyon olduğunda otururak zıplamıştım. Gecenin 3 buçuğu ben deli gibi zıplıyordum? bir yandanda ağlıyorum. Zaten mutluluktan uyuyamadım o gece. Inanılmaz bir şey bu fanatiklik

  12. Teşekkür ederim Ekrem bey iyiyidim Fakat Adem oyun kayb edince moralim bozuldu siz nasılsınız ?

    Gönüllüler kazandı, afiyet olsun,

    tüm günüm zehir oluyor

  13. ZUZUM HOŞ BULDUK ÇİÇEGİM İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    AYNEN ORTAK KALP KALBE KARŞI

    ZARAM KANKAM HOŞ BULDUK İYİYİM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM SURVAVUR İZLİYORUM
    SEN NE YAPIYORSUN SURVAVUR İZLİYORSUNDUR BİRTANEM

    EKREM BEY HAMD OLSUN İYİYİM SİZ NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

  14. Arzum evet var biz Ademi ailemizden biri olarak görüyoruz ben Ademi abim. Olarak görüyorum Adem. Yarışırken haydi abim. Alda gel diye bağırıyorum gecen sene Ogedaycı bir teze vardı Ogeday Ilham mansızla postaya girdiğinde kalb kirizi geçirmişdi. Arzum azerbaycandan sms atamıyoruz abim ve kız kardeşim oy atıyorlar

  15. Iyidir Ekrem bey siz nasilsiniz?
    bende iyiyim Bahar bende amcam uyusun diye bekliyom survivor izlemek icin
    ELAM ben iyiyim canim sen nasilsin?
    Evet Arzum ogedayin dogum gunu

  16. Evet Zaram kinderim sadece Anıl’ı izliyor? Anılla kafayı bozmuş? grupta bambaşka konu konuşurken birden Anılım çok yakışıklı dimi diyor?? Anında satış my drug??

    Ya ben bi’tek twittera bakıyorum . Orada da bitek Anıl fan sayfalarından bikaçını takip ediyorum. Genel olarak ne haberler var pek bilmiyorum. Ademle ilgili zaten bilmiyorum? nedense yine birbirine girmiş AKFC VE ABBFC . En son Murat Özarı demiş ya finalde Adem ve Anıl oturur diye. Ondan sonra Anıl ve Adem ikili anketleri çoğaldı. Çoğunluk Adem Anıl finalini kabullenmiş gibi? Ay dün Arya bir yorumun ss sini atmıştı. Ona çok güldüm? bir teyzemiz Ademi tutuyor tüm birikimimle sms attım. Şimdide recel yapıyorum satıp parasıyla yine sms atıcam. Perşembe günüde temizlik işi aldım Ademe sms atmak için demiş? altına da biri cevap vermiş ” Malmısın teyzem” diye? ya ciddi ciddi bu kadar abartanlar var mıdır acaba? Hani harçlık biriktirip oy atan var. Ama sırf seni tanımayan birini şampiyon yapmak için reçel yap temizliğe git biraz fazla be? Bende dün Haticemden 10 tl borç istedim? Anıla 4 oy at 10 tl eder dedim ama benimki yine normal? Üstelik beni kankam gaza getirdi atma dediğim halde Merveye oy attı ss sini gösterdi? o Merveye oy atmasa bende borç istemeyecektim?
    Zaram sen Ademe sms atıyormusun hiç?

  17. Hayırlı akşamlar Elam kankam benim hamd olsun iyiyim sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun

    Reklamlar ne kadar uzun sürüyor ya

    Teşekkür ederim Baharcım
    Sen survivor değil sadece Anılı izliyorsun galiba

  18. Iyi akşamlar herkese:))
    Yarın Ogedayın doğum günüymüş Asim? ne güzel bir gün yarın?
    2016 daki Serkaycılar geçen sene Ogedayı destekliyordu bu sene de Anılı. 2016 daki Atakancılarda geçen sene Ademciydi bu senede yine Ademciler?
    Serkaycılar istikrarlı bir şekilde(yani geneli) aynı isimleri desteklemeye devam ediyorlar?
    HilmiCeme büyük sms de birçok oyuncudan destek geldi. Dilan Çiçek Denizde Hilmiye oy istedi Kinderim?
    Funda , İpek falanda Adem , Hilmi, Damla falan gibi isimlere oy istedi? Sekom tabiki ilk olarak canımız Damlaya sonrada Yiğite oy istedi?
    Anıl’a Gönüllülerden Batuhanın oy istediğini biliyorum . Marcus , Melih falanda desteklemiş olabilirlerde görmedim ben daha? Birde Ahmet Kural ve Ümit Erdim Anıl’ın öğrencileriymiş? ama ikiside destek olmadılar. Inşallah finalde bi güzellik yaparlar? veee Başak Dizer Tatlıtuğ???? Survivor izlediğinden bile şüpheliyim onun ( tv izlemeyen cool tayfadan gözüküyordu) ama Sağolsun Anıla destek verdi??
    Berna Canbeldek’te Gönüllülerden bitek Anıla destek verdi??? Geçen seneki Volkan isimli yarışmacıda Anıla oy istedi??
    Aa aklıma bişey geldi Ekrem abi hangi ünlü kimi destekledi diye konu açabilirsiniz sitede çok güzel olurdu?

  19. Selamlar sitenin canlari 🙂 🙂 🙂
    A.selam Bahar nasilsin?
    Ben izlemedim Zaram demek aksam bos tartisma var bide anlamadim umitle damlami tartisiyor

  20. Arkadaşlar Fragmanı izlediniz mi ?
    Yağmur’la Adem Ümit’le de Nagihan Damla tartışıyordu … SMS oylama devam ediyorken neden tartışıyorlardı aceba …..Yağmur’un saçnı başını yolasım var bi defolub gitmedi ya .:)):@ parkur hız ve denge gerektiriyor inşallah ünlüler kazaır.

  21. Yeni sayfaya ilk ben yazıyorum galiba selamlar herkese?
    inşallah bu akşam yine gönüllüler kazanır.bir zamanlar all starın yaptığı 13 te 13lük seriyi yakalamalarini çok istiyorum

    Bu arada Anıl T-shirtini yenilemiş daha da yakışıklı tatlı olmuş aşkım ?jsshsjj???
    DDualarimiz seninle Anıl Berk
    sonuna kadar Anıl Berk?
    #survivor#abbfc❤

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here