Survivor 27 Nisan 2018 Ödül Oyunu Hangi Takım Kazandı?

127
163
Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu
Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu Hangi Takım Kazandı? TV 8 ekranlarında yayınlanan Survivor 2018′ de haftanın son ödül oyunu bu akşam ekranlara gelecek.

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu
Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu

Acunn Medya’nın büyük yapımı Survivor 2018 Ünlüler-Gönüllüler yarışmasında bugün haftanın son Ödül Oyunu TV8 ekranlarına gelecek. Survivor 2018’de son bir haftadır Gönüllüler takımının galibiyet rüzgarı esiyor. Survivor 2018’in başından bu yana kadar ağır yenilgiler yaşayan Gönüllüler takımı kazandıkları galibiyetler ile hem açlıklarını hem morallerini düzeltmeye devam ederken Ünlüler takımı yarışmacıları için durum tam tersi yönde ilerliyor.

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu
Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 2018 26 Nisan akşamı ekranlarımızda iki ödül oyununu seyrettik İlk oyun olan ödül oyununda Gönüllüler takımı oyunun başından başlayarak sayı farkını açtılar ve 10-2 gibi rekor bir skor ile oyunu kazandılar. Ödül Oyunu sonrası Gönüllüler takımı yarışmacıları Hamburger ve patates kızartmasını büyük bir iştahla yerken, Ünlüler takımı sahillerinin yolunu tutmak zorunda kaldı. İkinci oyun ise haftanın ileişim ödülü idi ki bu oyundada Gönüllüler takımı sayı farkı açarak öne geçmiş olsa da Ünlüler takımı kendilerini toplayarak onlara yetişti ve başa baş bir oyun izledik. Gönüllüler takımının 10-8 üstünlüğü ile sonuçlanan  iletişim oyunundan sonra yarışmacılar arkadaşları ile telefonda konuşma hakkını elde ettiler.

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu
Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu

Survivor 27 Nisan 2018 Odul Oyunu parkuru havuzların ve yüksek engellerin olduğu bir parkur. Yarışmacılar parkur boyunca ellerinde taşıdıkları merdivenler vasıtası ile bu parkuru bitirmek için çaba sarfedecekler. Bugün ekranlara gelen ödül opyunu parkuru yarışmacıları bir hayli zorlayacak görünüyor. Tabiki böyle zorlu bir oyunun ödülünün de büyük olmama ihtimali bizce yok.

TOPLU SMS YORUM YARIŞMASI ÖDÜLÜMÜZÜ SAHIBI ANIL OLDU

Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü
Toplu Sms Yarışması ödülü

127 YORUMLAR

  1. İYİ GECELER TATLI RÜYALAR KIZLAR
    ..
    ZARAM KANKAM İYİ GECELER TATLI RÜYALAR AŞKIM

  2. Arkadaşlar Sms ler konuya yüklendi. Şimdilik bu kadar ( Eşim bende atacağım diye inat etti 10sms ademe attı ?)

  3. Ekrem abi iki tane sorum vardı size.
    1. Şu Kaprizka benmiymişim değilmiymişim?
    2. Benim oyumu Ademe saydınız değilmi?

      • Teşekkürler?
        Zaram ay yüzlüm bak Ademe gitmiş oyum?

        Iyi akşamlar Serpilim? valla oylama sayesinde site uçtu. Uçurduk daha doğrusu? nasılsın Serpilim uyuyabildinmi? Yoksa hala 3 saatlik uykuylamısın

      • Ekren bey bende ademi tutuyorum benim oyumuda sayın
        Adem kazansın geç haberim oldu
        İnşallah oyumu sayarsiniz adem

  4. Arkadaşlar kısa bir süre site çöktü 13 Anıl 12 Adem Sms ler bu sefer Anil’a gitti. Sms yarışması ilerleyen oylamalarda devam edecek. Katıldığınız için teşekkürler.

  5. SELAM MİHRİBAN NASILSIN
    ..
    SERPİLİM BİRTANEM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    ..

    ZARAM KANKAM BİRTANEM
    SURVAVUR İZLİYORUM
    AŞKIM AYNEN KİM KAZANIRSA KAZANSIN ADEM KAZANSIN
    KANKAM BENDE GÖRDÜM ADEM BİRİNCİ PERFONMASDA
    İNŞALLAH ŞAMPİYON ADEM KIŞIÇCI

  6. Ay inşallah hilmi cem kazanır Survivor ya sonra gonuller anıl ya.
    Ben unluler tutuyorum inşallah unluler de bir kazanır
    merve murat hilmi cem turabi adem anıl ümit kaptan ya

  7. Arzum senin oyun Ademe gitmediki anıla gitti

    Elam kankam benim napıyorsun
    Ben survivor özeti izliyorum
    Yeni bölüm başlasın artık
    Elam Kankam boş ver kim kazanırsa kazansın sonunda Şampiyon ADEM KILIÇÇI HEM PERFORMANSIYLA HEM KAREKTERİYLE ADEM ADAMLIĞIN KİTABNI YAZDI ONUN FANI OLMKTAN GURUR DUYUYORUM
    PERFORMANS SIRALAMASINDA ADEMİMİZ BİRINCİ İNŞALLAH BÖYLE DEVAM EDER ŞAMPİYON ADEM KILIÇÇI AKFC

    • Yo Zaram Ademe gitti oyum . Benden sonra 5 oldu Adem aşağılara bak anlarsın. Gitmediyse de kesinlikle Ademe oyum vazgeçmiyorum bundan!

  8. CANSELİM .. DEMET .. MİHRİBAN

    ARYA
    ..
    HOŞ GELDİNİZ NASILSINIZ İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    • Yorumu tam okumamışım ya kusura bakma ELACIM. İyiyim yorucu ve yoğun olsada hayatım. Yaramaz ve tatlı öğrencilerimle uğraşıyorum. Ama onlarla uğraşmak mükemmel bir duygu bir anda kendimi paylaşılmaz bir öğretmen olarak buldum??. Bir görsen o kadr şekerler ki ?? bir o kadar da kıskançlık tabi.
      Onun dışında okul dershane rutin şeyler.
      Ha bide mezuniyet ? telaşı var tabi. Kıyafet, ayakkabı bulmakla geçiyor vakit ( tabi ben daha bulamadım birşey ??).
      Senin nasıl gidiyor canım.

    • İyiyim ELACIM. Nasıl olsun işte yaramaz ve tatlı öğrencilerimle uğraşıyorum. Bir anda kendimi paylaşılmaz öğretmen olarak bulmaya başladım. Bugün öyleydi mesela sınıfa girer girmez öğretmenim yanıma oturun diye sesler duymaya başladım. Ardından diğer öğrencilerim kıskanıp bizim yanımıza oturun birazda demeye başladılar ??.
      Görsen ELACIM öyle şekerler ki bazen kendimi tutamayıp yanaklarını sıkmak istiyorum ama sonrada hepsi ister diye yapamıyorum malesef :)).
      Yani öğretmenliğe adım adım, yaklaşıyorum. Anlatılmaz yaşanır diyorum.
      Bir sürü anı biriktirdim onlarla ilgili, Arzu, Hatice, Cansel, Arya ve Eylül görüyorlar fotoğraflarımızı.
      Onun dışında okul dershane rutin şeyler var.
      Ha bide mezuniyet ? telaşı var tabi, kıyafet bulmakla uğraşıyorum ama bulamadım hala. Benden bu kadar :))
      Sen nasılsın ELACIM

      Ekrem Bey bu site sorunlu mu anlamadım kaç oldu yorum yazıyorum hiçbirini göremedim.

  9. Ekrem abicim mervenin oyu zaten burda yok degistirip Adem diyebilirmiyim kabul ederseniz Adem diyorum:)

  10. Merhaba arkadaslar. Ben elanin arkadasi. Hiran.
    Onun icin yaziyorum. ADEM.
    Kazansin

    ADem
    Adem
    ADEM.

    İyi aksamlar

  11. Sultanım hoşgeldin sefa getirdin Anılcanım aynen şampiyon Anıl

    Anıl 12 ya da 13 oldu galiba

  12. Bir Anilci olarak Anilimi desteklemek bana şarttir????? Anıl diyorummm.
    Ondan başkasina da oy vermiyorumm
    Seni seviyorum Anillll❤
    #şampiyonanil #sevgimizbakianilberkbaki

  13. Ya kızlar çok sağ olun.Bn bu güne “yılın buluşması” diyiyom.Arzum,Zaram,Asim,Baharım,Mahri ve s canım arkafaşlarım burda

    Yaa kızlar çok sağ olun?????

  14. Uzun bir aradan sonra merhabalar canlar. Normalde uğramazdım ama Arzuşum rica edince gelip yazayım dedim ??. Bende Anıl kazanır diyorum :)). Hoşçakalın

  15. Anil kazansin prinsisim icin ?? nihahah normalde sevmem survivor ama nefesim icin geldim anil kim onu bile bilmiyorum ??

      • Haha kendim Adem deyip son 1 saat kala hırs yaptım??? birazdan Demoşumda gelecek. Prensesim bizim Bahar bu evet?? buluşamayanları buluşturdum vesileyle ?

      • Eminim tanısanız peşini birakmazdiniz jsjshx

        Çok büyük sevap işleridiniz haha haticem sende hoşgeldin teşekkürler Anıla oy verdiğin için 🙂

        Ve durum:
        Anıl-11
        Adem-10

  16. Hadi hadi Anılcanlar nerdesiniz ya hangi deliğe girdiniz kimse yok Anılı destekleyen:( zaman kısıtlı çok az kaldı hadi eller çalışsın lütfen of kılpayı kaçırmak çok üzücü olucak??

    #always❤Anıl

      • E bizahmet Anıla ver sende oyunu ne naz yaptın elin hayvan sifatlilari için sinirlendin Anılı harciycaktın az kalsin:(

        Canseli bende bilmiyorum off:(

        Tayfayı çağirmana çok mutlu oldum vahşi kedim de gelmiş kii

        #forever❤Anıl

  17. EKREM BEY ADEM ÖNDE Mİ BİRAZDAN ARKADAŞIM BENİM İÇİN GİRİP YAZACAK 11 OLUR

  18. ZARAM KANKAM SENDE HEP İYİ OL YOK CANIM PANORAMA İZLEDİM
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM
    ..
    EYLÜLÜM TOPRAGIM
    HAYIRLI OLSUN YENİ
    HERŞEY YOLUNDA CANISI

    DEFNEM RUH İKİZİM
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ AHİRETLİGİM KOMŞU KIZI ??????????

    • Yaa Mehriban hoşgeldin canım hangi ruzgar atti seni buraya ve de Anıla oy vermene inan çok ama çok sevindim keşke Çiçekte gelseydi onunda Anıl sever olduğunu biliyorum 🙂

      Ve Anıl önee geçerrrr inşallah oylar ona gidicek seni çok seviyorum Anıl Berk’im daima sen hep sen yıldız

      • Baharım çok şükür seni buldum burda???
        Arzum beni buraya gönderdi.İyikide göndermiş.seni buldum.

        • Oyum Ademe olsa da kalbim Anıl diyor? Arkadaş kontenjanından kullanayım bende? son bir saat kaldı

        • Mehom Çiçeğide çagirsaydin keşke:((
          Evet yazarokura giremiyorum artık sende buraya gel sık sık burda konuşalım 🙂

  19. Ha demek Nazlıyla 7 oldu tamam öff:(

    Şu an durum kaç kaç oldu Ekrem bey abi? Saydınızmı?

    Bu arada sitede kimse Hilmi Ceme oy vermiyo valla çok şaşirdim gelen giden Anıl-Adem için gelip gidiyo jsjzjc

  20. Ha demek Nazlıyla 7 oldu tamam öff:(

    Şu an durum kaç kaç oldu Ekrem bey abi? Saydınızmı?

  21. Zaram ❤Asim❤Serpilim
    Arzum❤Eylülüm ❤Ayşenurum
    Hepinizi öpüyorum ??
    ???
    Eylülüm yeni işin hayırlı uğurlu olsun bitanem herşey yolunda mi bebeğim ??
    Benim herşey ayni..

  22. Elam kankam iyi olmana çok sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol
    Panoramayı izliyormsun ?
    Kemal abinin yorumlarna bayılıyorum

  23. İyim elam saol
    Herşey iyi gidiyor hayat yoğun baya geçiyor ve bu hafta yeni işime giriyorum öyle seninde hayatinda herşey iyidir inşalah
    Allaha emanet ol cnm
    Serpilim nerdeya :(defnede arada uğruyordu oda yok galiba

  24. ZUZUM SENİN İYİ OLMAM BENİM İYİ OLMAM ORTAK

    ZARAM KANKAM HAMD OLSUN İYİYİM BİRTANEM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM BUGÜN ERKEN GELDİM HEMEN YAZİM DEDİM ARKADAŞIM YANIMDAYDI HEMEN ADEME DESTEK ATTIRDIM İNŞALLAH ADEM KAZANIR
    ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM
    BİRTANEM

  25. İyi akşamlar.
    Elam kankam benim çok şükür iyiyim kitab okuyorum sen nasılsın aşkım iyimsin napıyorsun canım
    ZAEL seni seviyorum

  26. İYİYİM ZUZUM SEN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM DERT ORTAGIM ELAR

  27. BENDE OYLAMA VAR DİYE ARKADAŞIMA SÖYLEDİM
    ALEYKÜM YILDIZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM

  28. KIZLAR BUGÜN ERKEN GELDİM SİZLER NERDESİNİZ HADİ GELİN

  29. EYLÜLÜM TOPRAGIM SENDE Mİ ADEMCİSİN ZARAM OLMAZSA SENİ GÖREMİYECEGİZ ARADA YAZ CANISI

    • Elamm giremiyirdum yazara bile zor vakit bulabiliyorum
      Tabiki ademciyim
      Ve ard girerim tabiki güzelik 😉

  30. ADEM
    ADEM
    ADEM
    İNŞALLAH ADEM KAZANIR

    ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR

    EYLÜLÜM TOPRAGIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM
    ÖZLEDİM SENİ NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR
    İNŞALLAH DAİMA YAZARSIN

  31. Eylülüm pırlantam siteyi bulmana çok sevindim .pırlantam hoş geldin sefalar getirdin

  32. Serplim canım bende seni çok özledim iyiyim Hamd olsun
    Sen nasılsın iyimsin bıcırıklar yoruyor mu seni ?birtanem seni çoook seviyorum.

    Baharcım Nazlının oyuda sayıldı zaten.
    Arzum çılgınım Bahar haklı

  33. Tamam anladim Ekrem bey ama o oya yazık oldu valla billa Anıla oy atmıştı o kiz of:( Anılı 8 yapamazmisiniz??

    Bide sunshinem sen kafayımı yedin? Yoksa siyirdinmi?biz burda Anıla 40 sms gitsin diye neler yapıyoruz sen kalkmış Ademe vericem diyosun ama oy’un çoktan alındı zaten Ekrem abi Anıldan yana olarak kabul etti oy’unu 🙂

    Diğer 26 nisan oyun sayfasini hayvanlar basmış galiba onlarla aynı ülkeden olduğum icin çok utanıyorum harbiden?sende bu yüzden sinirlisin anliyorum benzersizim ama Anıla verdiğin oyu geri alma lütfen anlık sinirle pişman olucağin bi hata yapma!

    • Tekrar yazabilir Nazlı kinderim? yo gayette aklım başımda? pişman olmam da çokta iyi yaptım Adem demekle? benim oyumun sonucu değiştireceğini sanmıyorum. Anılın kısmetiyse Anıla gider zaten? fazla üstelemeyin valla yan ekran yüller Ademe oy atarım inadına?

  34. Arkadaşlar
    Anıl 7
    Adem 5
    Merve 1
    Oylamayı akşam 21:00 itibari ile bitireceğim. SMS’leri gönderip burada yayınlarım.

  35. Ben Serpilim Elam Meryem 4 oy oldu Eylülüm ve Ayşenur’um da Ademici
    Eylül’üm muhtemelen akşama gelecek… Ayşenur’um ruh ikizim canım kankam nerdesin ya bir ses ver daa seni merak ediyor ve özlüyorum

  36. Offf yaaa benim arkadaşlarım değil hiç biri zeka yoksunu insanlar nereden çıktılarsa ben sadece twitterda sayfa linkini paylaştım Anıl diye yorum yazın diye. Buraya gelen türkmenlerle ilgim yok. ? sinirim bozuldu ya ne 40 oymuş? keşke yapılmasaydı?

    Bu arada Ekrem abi benim oyumu değiştirin. Oyum Ademe Anıla değil?

  37. Herkese iyi günler nasılsınız
    İyi günler Arzum nasılsın iyimsin arkadaşların nece konuşuyorlar türkmence mi?
    Ya inşallah ödülü ünlüler kazanır kazanamasalarda Ademim saylarnı alsın bana yeter

    • Siteye girene kadar iyidim Zaram teşekkürler sen nasılsın? “Arkadaşların” demeden önce bana bi sorsaydın keşke. Kardeşlerimin telefonları var birde kendi netimle girersem muhtemelen ip’im değişirdi. Şu an wifi ile girdiğim için aynı ip deyim genelde. Adeletli olsun diye yapmıyorum öyle kurnazlıklar? diğer sayfadaki insanlarında gram türkçe bildikleri yok. Survivor izlemedikleri kesin ve Anılı bile tanımıyorlar muhtemelen. Oylarını kabul etmek saçma olur onların?

  38. Ya Ekrem bey sabah 26 nisan odül oyunu sayfasinda Nazlı isimli arkadaşım Anıla oy verdi ama şimdi baktim benim yorumumda onun yorumuda silinmiş neden böyle oldu acaba bi fikriniz varmı?

    • site başka sunucuya taşındı 27 nisan survivor konusu da silindi maalesef yenden yazmak zorunda kaldım.

      • Benim daimi olan asıl ip adresim şu galiba:
        Aşkabat
        IP 95.85.102.47
        Ya da telefonumda vpn uygulaması açıkken girersem:
        Amsterdam
        IP 188.226.131.252
        Protokol: İMAP;
        Londra
        IP 178.79.139.133
        Protokol: İMAP
        Bunlar gibi konumumda değişiyor?

        • daha önce o ip ler kullanarak kim yorum yapmış incelediğimden sıkıntı yok. Oylama devam ediyor…

    • Ama bu ben değilim ki. Ismimle yorum yazarım ben hile yapmam abi. Konumumuz aynı olabilir ip lere bakın isterseniz. Ip değiştiren uygulamam var ama onu kullandığımda da konumum avustralya , amerika gibi değişik ülkeler olarak gözükür. Öyle gözükmediği sürece şimdiki ip adresimdeyim ben hep. Sağolun bu arada oyumu kabul ettiğiniz için? göz kırpan emojiye gerek yoktu ama olsun?

Comments are closed.